close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שיווק באינטרנט והחברה שלכם – 3 טיפים חשובים לשנת 2021

מערכת שורשא כסליו, תשפא17/11/2020

שיווק באינטרנט, כשמבוצע כמו שצריך, מעניק לכל חברה בכל תחום יכולת בלתי נתפסת ליצירת תקשורת עם לקוחות החברה, חשיפה לקהלים חדשים, גיוס לידים חדשים וכמובן מכירות און ליין

תגיות:
עולם הפרסום הדיגיטלי הינו עולם שמשתנה באופן תדיר ומתעדכן חדשות לבקרים, והרבה פעמים ההרגשה היא, שאם אתה לא רץ הכי מהר שלך, אתה מתדרדר אחורה ומאבד את היכולת להשתמש בכלים חדשניים ועדכניים לטובת המותג שלך.

שיווק באינטרנט בשנת 2021 הולך לתפוס נתח גדול אפילו יותר בעוגת הפרסום, ואין ספק שמשבר הקורונה רק חידד את הצורך של חברות לעבוד עם משרדי פרסום מקצועיים, מובילים ובעלי יכולות טכנולוגיות שמסייעות לחברות להשיג תוצאות הולכות
וגדלות.

מה שמדהים הוא, שלא משנה באיזה תחום החברה שלכם עוסקת, מיהו קהל הלקוחות שלה, אם היא עוסקת ב B2B או B2C, אם היא מוכרת בישראל או בכלל משווקת לארה"ב ואירופה – שיווק באינטרנט הוא כלי שיכול לייצר תוצאות עבור כל אחת מהאפשרויות.

אז מהם 3 הטרנדים המובילים לשנת 2021 בעולם השיווק באינטרנט?

טרנד 1 – פרסום פרוגרמטי
הפרסום הפרוגרמטי הולך ותופס תאוצה והיכולת של המערכות הממוחשבות לבצע עבודה שבני אדם אינם מסוגלים לבצע, מראה כי הכיוון הזה הולך להתחזק אף יותר.
מערכות פרוגרמטיות הן מערכות פרסום מתקדמות שעובדות על AI, ולמעשה מצליחות לבצע פעולות מהירות וחישובים והשוואות מהירות שבני אדם אינם מסוגלים לבצע. מערכות פרוגרמטיות שונות מעניקות למפרסמים יכולות שונות, כמו למשל:
- יכולת לאתר את המחיר הנמוך ביותר עבור שטח פרסום בכל רגע נתון.
- יכולת לרכוש מדיה מחברות שונות במחירים זולים.
- יכולת לבצע התאמה מיידית של מסרים ובאנרים על פי האתר בו מוצגת המודעה.
- ניתוח ובקרה מתקדמים.

טרנד 2 – תוכן הוא עדיין המלך!
האמת שזה לא טרנד אלא עובדה ידועה, אך אם בשנה שנתיים האחרונות היו מומחים שטענו שהערך של התוכן יורד, הרי גוגל ממשיכה להוכיח כי תוכן איכותי הוא בעל השפעה עצומה על המיקומים של האתרים שלכם במנוע החיפוש של גוגל.
בפייסבוק, באינסטגרם או ברשת התוכן, ניתן לראות גם כי תוכן איכותי מצליח לייצר אינטרקציה טובה יותר עם הלקוחות ולהמיר אותם ביתר קלות ללידים. תוכן מושקע מייצר עניין, מושך תשומת לב, זוכה ליותר שיתופים ותפוצה טובה יותר ומביא תוצאות טובות יותר בקמפיינים ממומנים.

טרנד 3 – פרסום מרובה ערוצים – OMNICHANELL
פרסום מרובה ערוצים מכוון לפרסום של המותג על פני פלטפורמות שונות, עבור קהלי יעד שונים עם מסרים שונים וקריאייטיב שונים על פי המלאי הקיים בכל פלטפורמה.

דוגמא לפרסום מרובה ערוצים יכול להיות:
מותג בתחום מכירת רכבי יד שנייה שמקדיש עבודה רבה בתחום הקידום האורגני ומכניס טראפיק איכותי לאתר. הגולשים מטורגטים לאחר מכן בקמפיינים של רימרקטינג בגוגל ופייסבוק, וסרטונים ביוטיוב שגם הם מגיעים אל קהלים שהביעו עניין במותג.
דוגמא נוספת לפרסום מרובה ערוצים: קמפיין שעולה בטאבולה (רשת התוכן) ומכניס אנשים לקריאה של כתבה בתחום מסוים. הכתבה מפורסמת גם בפייסבוק וגם משם נכנס טראפיק לדף נחיתה. לאחר מכם מגיעים אל קהל היעד גם באמצעות רימרקטינג באינסטגרם וביוטיוב.

פרסום מרובה ערוצים מאפשר למותג להופיע בפני הגולשים הרלוונטיים במספר ערוצים ובדרכים שונות, ולשדר עוצמה וגודל שיוצרים רוגע אצל קהל היעד לפני ביצוע רכישה.

לסיכום:
שיווק באינטרנט איכותי ומקצועי יכול לייצר לכם יתרון תחרותי אדיר על פני המתחרים שלכם. כלי הפרסום המגוונים, אפשרויות החיתוך והפילוח וגם הדוחות המתקדמים, כל אלו הופכים את הפרסום באינטרנט לכדאי וממוקד במיוחד.
בחרו משרד פרסום איכותי ומנוסה, שיכול לקחת את המותג שלכם קדימה באמצעות קריאייטיב, הבנה עסקית, פרסום מרובה פלטפורמות וכמובן – הבנה שיווקית מעמיקה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה